Login op Social Schools

Kennismaken en aanmelden

Als u belangstelling heeft voor onze school, kunt u een afspraak maken met directeur Saskia Stam voor een oriënterend gesprek en een rondleiding door de school. U kunt ons bereiken door te bellen: 0592-412991 of te mailen naar dewingerd@ckcdrenthe.nl
Tijdens dit gesprek kunt u gericht vragen stellen over de school. Tijdens een rondleiding door de school in bedrijf, kunt u zich een goed beeld vormen van ons Daltononderwijs en de veilige pedagogische sfeer op school.

Aanmelden
Als u uw kind(eren) wilt aanmelden kunt u een aanmeldingsformulier op school krijgen en ook weer op school inleveren.
Zodra uw kind ingeschreven is, krijgt u daarvan bericht. Uw kind ontvangt van ons het boekje: 'En nu naar de basisschool'. Een boekje wat u mooi kunt voorlezen om uw kind alvast een beetje voor te bereiden op de basisschool.

Voordat uw kind 4 jaar wordt, neemt de leerkracht van groep 1/2 telefonisch contact met u op voor een wenmoment.